Blog Post 1

super φρουτα

Είναι γνωστό πως “ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα”. Όλοι το έχουμε ακούσει, όπως έχουμε ακούσει επίσης για τα “super φαγητά”. Πόσο καλά γνωρίζουμε όμως τα “super φρούτα” και γιατί πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας διατροφής; 

Ορισμένα φρούτα διαθέτουν τεράστια ποσότητα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών που δεν μπορούμε να απορροφήσουμε από άλλα γεύματα. Αυτά τα “super φρούτα ” βοηθούν στη διαδικασία πέψης, ενισχύουν την ψυχική υγεία και είναι ευεργετικά για την καρδιά.

Σύμφωνα με τον Διευθυντή διατροφολογίας της Bangalore, Δρ. Anju Sood, τα παρακάτω φρούτα έχουν αναγνωριστεί ως «super» επειδή εκτός του ότι παρέχουν τα τρία βασικά θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό(υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη), προσφέρουν ταυτόχρονα κάποιες ποσότητες ενζύμων και αντιοξειδωτικών που είναι απαραίτητες για τις καθημερινές λειτουργίες του σώματος.

Ποια είναι λοιπόν τα 21 “Super Φρούτα”;

1. Μήλα: Τα μήλα  βρίσκονται στην κορυφή της λίστας και όχι άδικα αφού είναι πλούσια σε ίνες που σας κρατούν γεμάτους ενέργεια και βοηθούν στη διατήρηση του βάρους.

2. Μπανάνες: Έχουν άμυλο και βελτιώνουν το μεταβολισμό. Παρέχουν επίσης μια άμεση πηγή ενέργειας.

3. Κεράσια: Πλούσια σε αντιοξειδωτικά που έχουν την ικανότητα να μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Διαθέτουν επίσης μελατονίνη, ορμόνη που βοηθά τον οργανισμό να γνωρίζει πότε είναι ώρα για ύπνο.

4. Μανταρίνια: Έχουν βιταμίνη C, και λειτουργούν προστατευτικά έναντι των βλαβών που προκαλούνται από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου.

5. Πορτοκάλια: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και βελτιώνουν σημαντικά την πέψη. Πλούσια σε βιταμίνη C δρουν ως αντιοξειδωτικό.

6. Cranberries: Τα συγκεκριμένα μούρα έχουν πολλές θρεπτικές ουσίες που βοηθούν στην άμεση ανακούφιση του πόνου. 

7. Σταφύλια: Τα σταφύλια είναι επίσης γνωστά ως ισχυρά αντιοξειδωτικά. Περιέχουν ρεσβερατρόλη που διατηρεί την υγεία της καρδιάς.

8. Ακτινίδια: Είναι εξαιρετικά πλούσια σε προ-βιοτικούς υδατάνθρακες που μπορούν να θεραπεύσουν κάθε είδους πεπτικά προβλήματα.

9. Δαμάσκηνα: Τα γλυκά και ζουμερά δαμάσκηνα είναι εξαιρετικά για να ανακουφίσουν από το άγχος.

10. Ρόδια: Τα ρόδια είναι ιδανικά για το δέρμα. Με το να πίνετε χυμό από ρόδι τακτικά θα έχετε μία απίστευτη φυσική λάμψη στο δέρμα.

11. Blackberries: Τα μούρα όλων των χρωμάτων βεβαίως αποτελούν μία «Βόμβα» θρεπτικών συστατικών όμως τα μαύρα είναι πλούσια σε πολυφαινόλες που εμποδίζουν τον κίνδυνο καρκίνου και οστεοπόρωσης.

12. Φράουλες: Διαθέτουν βιταμίνη C και βοηθούν στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην λεύκανση των δοντιών φυσικά.

13. Αβοκάντο: Περιέχουν τα καλά λίπη που ονομάζονται μονοακόρεστα λιπαρά, βοηθούν στη μείωση του επιπέδου κακής χοληστερόλης και επίσης είναι ιδανική επιλογή για την απώλεια βάρους.

14. Ντομάτες: Περιέχουν λυκοπένιο που τους δίνει την κόκκινη απόχρωση. Το λυκοπένιο είναι επίσης σημαντικό για την υγεία των οστών.

15. Παπάγιες: Έχουν βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε.

16. Rasberries: Έχουν βιταμίνη C και μαγγάνιο.

17. Καρπούζια: Εξαιρετικά ενυδατικά και πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C και λυκοπένιο.

18. Ανανάς: Πλούσιος σε βρωμελίνη, ένα ένζυμο που διευκολύνει την πέψη και επίσης βοηθάει στην καύση ανεπιθύμητου λίπους.

19. Αχλάδια: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και μπορούν να αποτελέσουν μέρος ενός καλού σνακ μετά την προπόνηση.

20. Μάνγκο: Ο αγαπημένος καλοκαιρινός καρπός, τα μάνγκο είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη Β και βιταμίνη Ε. Βοηθά στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων.

21. Σύκα: Βοηθούν στη χαλάρωση των νεύρων. Είναι γεμάτα από φυτικές ίνες και ασβέστιο.

Αναμφίβολα και τα 21 “super φρούτα” αποτελούν σημαντικές πηγές ινών, αντιοξειδωτικών, αμινοξέων και μετάλλων. Συμβάλλουν αποτελεσματικά στη διατήρηση της υγείας και της ενέργειας. Βρείτε τα εύκολα στο κατάστημα μας.

Καλεστε μας

error: Content is protected !!